Obchodní podmínky
Hotel Atlantis, a.s.
Sídlo: Brána 177, 664 34 Rozdrojovice
IČ: 255 67 551
DIČ: CZ 255 67 551
vedený u Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 3009
e-mail: hotel@hotel-atlantis.cz,
tel.: 546 419 000
(dále jen „Společnost“ nebo „prodávající“),
vydává tyto obchodní podmínky
(dále jen „Obchodní podmínky“):
I. Úvodní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky jsou platné za účelem zakoupení dárkových poukazů, pobytových a hodnotových poukazů, (dále jen „Dárkový poukaz“), ubytování (dále jen „ubytování“) či jiných zboží a wellness služeb (dále jen „sužby“) nabízených Společností prostřednictvím užití webových stránek (online nákup), které Společnost provozuje, www.hotel-atlantis.cz (dále jen “webová stránka”), dostupné také na hotelové nebo wellness recepci (dále jen „Atlantis recepce“) a blíže vymezují a upřesňují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a fyzickou či právnickou osobou (dále jen „zákazník“ nebo „kupující“).
- Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami, které jsou uvedeny na webové stránce www.hotel-atlantis.cz a současně na Atlantis recepci (jak je uvedena v odst.1. článku II.)
- Podnikatelem (Společností) se rozumí fyzická osoba, která vykonává samostatně, na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Podnikatelem se současně myslí každá právnická osoba.
- Spotřebitelem (Zákazníkem) je každá fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání, uzavírá smlouvu se Společností.
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odesláním objednávky či fyzickým uskutečněním nákupu na Atlantis recepci kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém a anglickém jazyce. V případě pochybností je rozhodující verze v českém jazyce.
- Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit a doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Je povinností kupujícího obeznámit se se zněním obchodních podmínek a jejich případnými změnami před každým nákupem.
- Aktuální nabídka poukazů, ubytování a služeb Společnosti a jejich ceny, včetně všech zákonných poplatků, je k dispozici v obchodních prostorech Společnosti na adrese: Hotel Atlantis, a.s., Brána 177, 664 34 Rozdrojovice a současně na webové stránce Společnosti.
- Společnost může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.
II. Dárkové poukazy
- Hotel Atlantis nabízí možnost zakoupení dárkových poukazů:
- hodnotové poukazy v hodnotě od 500 Kč, jejichž prostřednictvím lze uhradit čerpané služby v hotelu, restauraci, wellness.
- poukazy na konkrétní nabídku wellness služeb v hotelu.
- Nabídku poukazů naleznete zde: hotel-atlantis.cz.
- Dárkový poukaz funguje na principu předplacené služby. Zákazník si při koupi dárkového poukazu vybere službu, kterou využije. Změna obsahu zakoupené služby není možná.
- Za stanovené služby, dárkovým poukazem, zaplatí zákazník cenu řídící se podle platného ceníku Společnosti.
- Pro účely vydání dárkového poukazu zákazník sdělí jméno, příjmení, telefonní číslo a emailovou adresu. Je-li kupujícím právnická osoba, sdělí obchodní firmu, IČ a dále údaje o kontaktní osobě v rozsahu jméno, příjmení, telefonní číslo a emailovou adresu. Zákazník je povinen uvádět údaje o držiteli správně a pravdivě. V případě jakékoliv změny těchto údajů e kupující dárkového poukazu povinen tuto skutečnost oznámit Společnosti bez zbytečného odkladu.
- Dárkový poukaz není směnitelný za peníze.
- Platnost poukazů je 12 měsíců od data zakoupení, pokud není uvedeno jinak. Konkrétní platnost poukazu je na poukazu vyznačena.
- Pokud není poukaz v termínu platnosti vyčerpán, propadá bez náhrady.
- Čerpání některých služeb (např. masáží) dle poukazu je nutno rezervovat předem a při rezervaci uvést kód poukazu.
- Zrušení rezervace, která má být hrazená poukazem, oznámené méně než 48 hodin předem nebo pokud se na rezervovaný termín host nedostaví, bude mít za následek anulování poukazu.
- V případě ztráty nebo odcizení dárkového poukazu je kupující povinen tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit Společnosti osobně na provozovně Společnosti, telefonicky či e-mailem. Na žádost kupujícího, vystaví Společnost duplikát. Pro účely vystavení duplikátu dárkového poukazu je kupující povinen prokázat Společnosti svou totožnost.
- Převyšuje-li v případě hodnotových poukazů cena vybraných služeb částku poukazu, lze ji doplatit v hotovosti.
- Poukaz je nutné čerpat jednorázově, průběžné čerpání služeb není možné. V případě nedočerpání celé hodnoty poukazu nebude poskytnuta náhrada.
III. Ubytování:
- Ubytování hostů v HOTEL ATLANTIS, a.s. se uskutečňuje na základě smlouvy o ubytování uzavřené podle ustanovení § 2326 a následujících zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, na jejímž základě HOTEL ATLANTIS, a.s. (dále jen „ubytovatel či Hotel“) poskytuje ubytovanému přechodné ubytování na ujednanou dobu nebo na dobu vyplývající z účelu ubytování v zařízení k tomu určeném a ubytovaný, (dále také jen „host“), se zavazuje zaplatit ubytovateli za ubytování a za služby s ním spojené ve lhůtě stanovené ubytovacím řádem.
- Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravená smlouvou o ubytování jsou upraveny ubytovacím řádem a ceníkem služeb ubytovatele. Stanoví-li ubytovací smlouva něco jiného než ubytovací řád a/nebo ceník ubytovatele, použije se ubytovací smlouva. Ubytovaný je povinen provést objednávku ubytování u ubytovatele v písemné formě, popř. provést rezervaci telefonicky a následně rezervaci u ubytovatele písemně potvrdit. Písemnou rezervací, resp. potvrzením telefonické rezervace dle předchozí věty se rozumí objednávka učiněná prostřednictvím rezervačního formuláře, emailem na adresu ubytovatele (hotel@hotel-atlantis.cz) nebo poštou zasílanou na adresu hotelu uvedenou v záhlaví těchto obchodních podmínek.
- Jakmile ubytovatel obdrží od hosta objednávku v písemné formě nebo písemné potvrzení rezervace, vystaví hostovi zálohovou fakturu na zálohu ve výši 50 % - 100 % z předpokládané ceny ubytování, kterou zašle hostovi na adresu uvedenou hostem v objednávce.
- Ubytovaný je povinen zálohu uhradit ve lhůtě a dle podmínek uvedených v zálohové faktuře. Záloha není vyžadována pouze v případě pobytů rezervovaných jeden den před požadovaným dnem nástupu k ubytování. V takovém případě probíhá úhrada ceny ubytování v plné výši v okamžiku nástupu k ubytování.
- K uzavření ubytovací smlouvy dochází za kumulativního splnění dvou podmínek, a to doručením písemné objednávky nebo písemného potvrzení rezervace ubytovateli a okamžikem, kdy ubytovatel od ubytovaného obdrží částku představující zálohu na ubytování nebo cenu ubytování v případech, kdy dle odst. 3. tohoto článku není záloha vyžadována.
- Ubytování dětí se řídí podmínkami, platnými pro věkovou kategorii, do které dítě spadá:
- 0-2,99 ubytování zdarma, bez nároku na lůžko a snídani
- 3-6,99 přistýlka s nárokem na snídani a vstup do wellness v ceně 1.000Kč, nebo bez
nároku na lůžko, s poplatek za snídani a vstup do wellness 500Kč
- 7-11,99 přistýlka s nárokem na snídani a vstup do wellness v ceně 1.000Kč, nebo bez
nároku na lůžko, s poplatek za snídani a vstup do wellness 500Kč
- 12-17,99 přistýlka s nárokem na snídani a vstup do wellness v ceně 1.000Kč
- Rezervace 1–5 pokojů: Rezervaci je možné bezplatně stornovat nejpozději 24h přede dnem příjezdu. Při pozdějším zrušení bude účtován stornopoplatek ve výši 100 % z celkové ceny rezervace. Například, je-li rezervace hostem učiněna na 5.-6.12., nejpozději lze rezervaci bezplatně zrušit 3.12. ve 23:59. Hotel si vyhrazuje právo před-autorizovat platební kartu před příjezdem kvůli garanci ubytování.
- Rezervace 5 a více pokojů: Rezervaci je možné bezplatně stornovat nejpozději 10 dní před příjezdem. Při pozdějším zrušení bude účtován stornopoplatek ve výši 100 % z celkové ceny rezervace. Hotel si vyhrazuje právo před-autorizovat platební kartu před příjezdem kvůli garanci ubytování.
- Změna termínu uhrazené rezervace je možná v závislosti na volné kapacitě v náhradním termínu. Rozdíl ceny ubytování při změně termínu rezervace zákazník uhradí v případě, že je cena v náhradním termínu vyšší, než byla cena v původním termínu. V případě, že cena v náhradním termínu je nižší, než cena v původním termínu, rozdíl ceny se zákazníkovi nevrací.
- Jako garance rezervace pobytu je požadována platební karta nebo před-platba pobytu (dle typu rezervace a zvoleného termínu). Při rezervaci v hodnotě vyšší než 30 000 Kč požaduje Společnost úhradu zálohy ve výši 70–100 %. O přesném typu garance pobytu je zákazník vždy informován předem.
- Požaduje-li zákazník zrušit rezervaci, je nutné ji zrušit stejným způsobem, jakým rezervaci vytvořil: on-line, emailem nebo se obrátí na Atlantis recepci pro potvrzení zrušení. Pokud zákazník storno neprovede, bude prodávajícím účtován poplatek ve výši celého pobytu.
- V případě zrušení rezervace z důvodů krizových opatření, vydaných vládou ČR, neúčtuje hotel žádné storno poplatky a vrací kupujícímu již uhrazené zálohy.
IV. Wellness Služby
- Službami se rozumí poskytování ubytovacích, stravovacích, wellness, relaxačních služeb a dalších souvisejících služeb v nabídce Společnosti.
- Wellness a relaxační služby (dále jen „wellness služby“) jsou provozovány výhradně v hotelovém Wellness centru (dále jen „wellness“).
- Aktuální nabídka služeb Společnosti a jejich ceny, včetně všech zákonných poplatků, je k dispozici v obchodních prostorech Společnosti na adrese: Hotel Atlantis, a.s., Brána 177, 664 34 Rozdrojovice a současně na webové stránce Společnosti.
- Zrušení rezervace wellness služeb:
- minimálně 24 hodin před zahájením rezervované služby je zrušení zdarma;
- méně než 24 hodin před zahájením rezervované služby může být účtován storno poplatek ve výši 100% hodnoty rezervované služby.
- Rezervace může být zrušena telefonicky na kontaktním telefonním čísle Společnosti, osobně na Atlantis recepci či e-mailem.
V. Uplatnění slev
Slevy nelze kombinovat. Zákazník je povinen v případě, že mu svědčí možnost uplatnit více slev na čerpání služby jednoho druhu, provést volbu pouze jedné z možných slev.
VI. Elektronická peněženka
- Zákazník má možnost zakoupit si na wellness recepci elektronickou peněženku. K elektronické peněžence je vytvořen zákaznický účet, pro jehož založení sdělí zákazník jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mailovou adresu.
- Elektronická peněženka ve formě karty (dále jen „elektronická peněženka“ nebo „karta“) je zpoplatněna vratnou zálohou 100 Kč.
- Karta je nosičem osobních údajů o jejím držiteli, výši depozitu, historii pohybů. Na základě těchto údajů mohou pracovníci wellness uplatnit zákazníkovi slevu na vstup, provést úhradu služeb z depozitu uloženého na kartě, vložit nový deposit a další.
- Zákazník může čerpat slevy na služby wellness Atlantis dle výše nabité částky. Úrovně výše slevy v závislosti na nabité částce jsou k dispozici na recepci wellness Atlantis.
- Elektronickou peněženkou nabitou částkou, hrazenou z fondu FKSP lze hradit pouze vstupné do wellness Atlantis nevztahují se na ni slevy dle bodu 4.
- Platnost zůstatku na elektronické peněžence je 1 rok od data posledního dobití zůstatku.
- V případě ztráty elektronické peněženky je Zákazník povinen co nejdříve kontaktovat Společnost, aby tuto kartu zablokovala. Poplatek za blokaci a vystavení nové činí 100 Kč. Společnost neodpovídá za případné škody, které Zákazníkovi z důvodu ztráty elektronické peněženky vzniknou.
- Podrobnější informace o zpracování osobních údajů zákazníků jsou popsány níže ve článku IX.
VII. Platba
- Služby hotelu je možno uhradit v hotovosti (CZK, EUR, USD), platební kartou nebo platným dárkovým poukazem.
- Služby wellness je možno uhradit v hotovosti (CZK), platební kartou nebo platným dárkovým poukazem. Další způsoby:
- Platba online:
- budete přesměrováni na platební bránu, kde po zadání údajů o kartě provedete platbu
- Převodem na účet
- po objednání služeb obdržíte e-mail s číslem účtu a variabilním symbolem, pod kterým odešlete platbu
- číslo účtu: 382281433/0300
- IBAN:CZ5503000000000382281433
- Osobně - hotově či platební kartou
- zaplatíte hotově či kartou na Atlantis recepci
- úhradu za wellness vstupy a další wellness služby můžete provést na wellness recepci prostřednictvím elektronické peněženky.
- Akceptujeme tyto platební karty:
VISA, MASTERCARD, MAESTRO, AMEX, JCB, DINERS CLUB, EUROCARD, SODEXO
FLEXI PASS CARD, SODEXO GASTRO PASS CARD (pouze na konzumace v restauraci),
BENEFIT PLUS CARD
- Nelze kombinovat platbu více druhy benefitních karet.
VIII. Způsob dodání zakoupeného dárkového poukazu
- E-poukaz
- nejrychlejší forma doručení
- dárkový poukaz Vám ihned po obdržení platby pošleme na Vámi uvedený e-mail
- doručení formou e-poukazu je zdarma
- Osobní odběr
- dárkový poukaz nachystáme na Atlantis recepci
- ihned po nachystání vás budeme kontaktovat
- osobní vyzvednutí je zdarma
IX. Informace o zpracování osobních údajů
- Osobní údaje Zákazníka, který je fyzickou osobou nebo fyzickou osobou podnikající, jsou předmětem ochrany osobních údajů podle platných právních předpisů, zejména evropského nařízení (EU) 2016/679 - Obecné nařízení o ochraně osobních údajů.
- HOTEL ATLANTIS a.s., je správcem osobních údajů, zpracovává osobní údaje v rozsahu, ve kterém byly dobrovolně poskytnuty zákazníkem v registračním formuláři a po dobu využívání Zákaznického účtu - Zákaznická karta RELAX CARD.
- Zákazník souhlasí, aby Společnost tyto údaje v rámci svých činností zpracovávala, tj. shromažďovala, pro účely zasílání obchodních sdělení, ukládala na nosiče dat, upravovala, vyhledávala v nich, uschovávala, třídila, kombinovala, používala a likvidovala v souladu se zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Společnost je oprávněn tak činit po dobu neurčitou. Tento souhlas může Zákazník kdykoli odvolat a proti tomuto zpracování osobních údajů může Držitel podat námitku, kdy v případě jejího podání dojde k ukončení zasílání obchodních sdělení bez toho, aniž by Držitel musel svou Zákaznickou kartu zablokovat.
- Osobní údaje jsou zpracovávány prostřednictvím zaměstnanců správce osobních údajů a dále prostřednictvím třetích osob (zpracovatelů) na základě smluv o zpracování osobních údajů nebo jim obdobných za podmínek platných právních předpisů. Dále mohou být osobní údaje zpřístupněny pouze osobám k tomu oprávněným zákonem. Jiným subjektům osobní údaje předávány nebudou.
- Držitel má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování a právo vznést námitku proti zpracování, jakož i právo na přenositelnost údajů.
- Osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, bankovní spojení, popř. IČ, DIČ, atd.), která byla Společnosti sdělena během registrace Zákazníka, jsou Společností považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití. Společnost údaje o Zákazníkovi zásadně nesděluje třetím osobám, kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky (banka, apod.), a to pouze v nutném rozsahu.
- Jakým způsobem může Držitel tato práva uplatnit, nalezne v aktuální verzi dokumentu Informace o zpracování osobních údajů (GDPR) na webových stránkách www.hotel-atlantis.cz a také na vyžádání v písemné formě na Atlantis recepci.
X. Závěrečná ustanovení
- Tyto Obchodní podmínky Společnosti jsou účinné od 1.1.2021 a jsou k dispozici na Atlantis recepci webových stránkách Společnosti hotel-atlantis.cz.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z této služby mezi spotřebiteli a Společností je příslušná Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).